2013. október 7., hétfő

Leláncolva~

Na sziasztok, most megint hoztam egy kis szöszt, életem első Auswiss-ét. Megtetszett ez a páros, és svájcot is nagyon szeretem ^^ Remélem tetszeni fog :D


Leláncolva

A barna hajú csodálkozva bámult a fölé magasodó szőke fiúra. Fehér, lepedőszerű ruháját lágyan lengette a szél. Kezét maga előtt összefonva tartotta, szemei szúrósan méregették. Igazából nem sokkal volt magasabb nála, csak annyival, amennyire a másik a földön kuporgott.
- Már megint mi a franc történt? - morogta a per pillanat nagyobbik.
- Elestem - panaszkodott könnyekkel a szemében.
- Igen? Nekem úgy tűnik, megint elvertek - sóhajtott. - Egyszerűbb dolgom lenne, ha magamhoz kötnélek, mint egy kutyát.
A szőke kisfiú felrántja a földről a másikat, majd ruhájából letépve egy csíkot, összekötötte kezeiket.
- Így - nézett le a művére. - Most már nem üt meg senki - mondta elpirulva.
Ausztriának ő jelentett mindent. Mentsvára, védelmezője, biztatója, és néha vigasztalója volt. Most viszont, hogy felnőttek, kezdett elfordulni tőle. Talán Svájcnak csak teher volt, amitől végre megszabadulhatott. Őt viszont azon a napon magához láncolta, és szívét nem engedte soha többé.
- Min gondolkozol? - bökött a magyar lány a zongorára.
- Semmin - biccentett felé félmosollyal. - Csak a múlt néhány töredéke jutott eszembe.
Hé, Svájc, mikor töröd le a bilincseket szívemről? Mikor hagysz végre levegőhöz jutni? Mikor szárnyalhatok szabadon a múlt súlyos láncaitól megszabadulva? Mikor?

4 megjegyzés:

  1. Nyááá *körbekörbe szaladgál és sipákol*Jaaaj, istenem, annyira örülök, hogy megírtad, olyan kevés fic van ezzel a párossal, pedig asdgfhgj fantasztikusak <3 Amióta tegnap írtad, hogy lesz vmi velük, egyfolytába feljöttem megnézni hogy fent van-e. Az eleje annyira cuki volt, és Svájc tényleg mindig vigyáz rá ^^ És ez a szerelmi háromszög Magyarországgal.. Pont most fordítok egy ficet ami erről szól, úgyhogy amúgy is hangulatban voltam, de ettől föggetlenül is annyira szép volt *-*
    megyek is, muszáj elolvasnom még párszor :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is aranyosak, és lehet írok még. Mivel vár még rám egy 3 szavasod, lehet velük írom meg ^^ És köszönöm, hogy írtál :D

      Törlés