2013. szeptember 4., szerda

Üdv depis irományok~

Nahát sziasztok :D

Elkezdődött az iskola és ide is rég került fel valami. Hoztam nektek egy két szöszt. Aki pedig tud, az ajándékozzon már nekem egy kis ihletet xD

  • első szöszöm ebben a minutumban lett kész. UsUk fic ami dalra íródott mégsem songfic. Földre taszított Britannia Angel-ünk elmélkedik egy sort. Hurray~
  • a következő pedig PruHun. Rájöttem, hogy ezzel a párossal eddig csak depiset írtam, sebaj egyszer csak összehozok valami nyálcsorgatós és jó habos vattacukortengert. Szegény Gilbert-samát ejtették egy tortazabáló ficsúr miatt, de ő túl büszke, hogy erről bárkivel is beszéljen.

5 megjegyzés:

  1. *-* Ez az UsUk~ valami asdasdasd *q* A PruHun-t meg azért nem olvastam el mert nem nagyon szeretem azt a párost.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbáltam valami szívhez szólót írni :D Úgyhogy remélem sikerült x3

      Törlés
    2. Hát persze, hogy igen *-* XD

      Törlés
  2. UsUk-al engem mindig meg lehet ríkatni.. Hát még ha Függetlenségi háború... Hát még, ha így van megírva.. * keresi a zsepijét *
    A PruHun nekem még mindig egy furcsa páros, de Gilbertet igen kedvelem, és meg is sajnáltam itt eléggé. Most mindenkit itt sajnálok.. :( gonosz vagy >< Na jó, aki így ír, annak ér gonosznak lenni ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is majdnem elbőgtem magam ( Depis írások Yeey~) >///< Ennyire nem írok jól, van még hova fejlődnöm, de azért köszönöm *3*

      Törlés