2013. augusztus 25., vasárnap

Home, sweet home~

Ciao minna,

Végre hazajutottam a több mint egy hónapos nyaralásomból. Nem sokat  tudtam írni, de ezt mindenképpen pótolom x3

  • Amit ma hoztam az egy ScotEng fic, csak mert annyira szeretem Skócia barátunkat xD A szösz tartalmaz egy depis angolt, és egy segítőkész skótot, egy aggódó kanadaival megfűszerezve. Bon apétit!
  • Ezen kívül pedig nagyon hálás vagyok a több mint 700 kattintás miatt :D Na igen ezt általában 500-nál szokták mondani, de sajnos akkor én épp nem voltam gépközelben, szóval a lényeg, hogy köszönöm :D

2 megjegyzés:

  1. Jól elkaptad ezt a pillanatot. Szegény Arthur biztos jól bedepizett, mikor Amerika elhagyta. De vajon Skócia mit csinált vele, hogy ilyen engedelmes lett a végén, bele se merek gondolni xD Nem is tudom, a Függetlenségi Háború általában elég depis téma, de ez most olyan viccesre sikerült. Nekem tetszett :)

    VálaszTörlés
  2. Próbáltam nem depisre írni, végülis akkor éppen jó kedvemben talált az írás. Örülök, hogy tetszett és annak is, hogy írtál x3 Még én sem merek belegondolni, hogy Scottie mit csinálhatott. xD De dicséretben részesítem

    VálaszTörlés