2013. szeptember 26., csütörtök

Első díjam~



 Na hát sziasztok :D


Rég írtam ide valamit, és most se irománnyal jövök, hanem egy isteni csodával! Megkaptam az első díjamat, és tiszta boldog vagyok! A díj Szaffitól van :D
Na akkor nézzük mit is kéne csinálnom :D
  • Írj 11 dolgot magadról!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Írj 11 kérdést!
  • Küldd tovább 11 embernek!
Akkor lássuk azt a 11 dolgot magamról:

1.     Imádok írni (amit mindenki tudott) és rajzolni is, meg mindent szeretek, ami kreatív (csináltam egy nyakláncot is :3)
1.     Menthetetlenül szétszórt vagyok, de tényleg. Mindig mindent elhagyok. Ezen kívül még jól el is szoktam cseszni az időmet semmiségekre :D
2.     Nem szeretek filozofálni,egyszerű lélek vagyok.
3.     Van egy lovam Budapesten
4.     Aranyos cuki lány létemre imádom a rockot (Breaking Benjamin <3, Linkin Park, Skillet)
5.     Imádom az étcsokit ^^
6.     Elkezdtem fejléceket csinálni, és nagyon tetszik ez az elfoglaltság :3
7.     Nagyon szeretem a lilát, de most elkezdtem a kék felé is hajlani (tudom ezek nem igazán érdekes információk)
8.     Ragaszkodom a teljesen fölösleges és értelmetlen dolgokhoz, képtelen vagyok bármit is kidobni.
9.     Utálom a nyelvtan órákat, viszont a kémiát meg a franciát nagyon szeretem.
10. Tavaly volt egy durva biciklibalesetem, aminél össze kellett varrni a számat kívülről, meg belülről is.
11. Imádom a sárkányokat! :3
Akkor jöjjön a 11 válasz:
1.     Mióta blogolsz és miért?
Áprilisban kezdtem, és talán azért, mert úgy gondoltam, hogy milyen jó buli lenne, ezétr elkezdtem :D És nem is bántam meg ^^ 
2.     Ki a legfontosabb lény számodra a világon?
Hát a legfontosabb lény... talán a lovam :D
3.      Milyen állat szeretnél lenni, ha bármi lehetnél?
Sárkány :3 De ha az nem számít annak, akkor ló :D
4.     Melyik a jelenlegi kedvenc zeneszámod?
Sok van, de ami most először eszembe jutott az: Breaking Benjamin: Until the end (I will go on till the end <3)
5.      Melyik a kedvenc könyved?
Hmm...nehéz döntés. Talán az Álomhajsza.
6.     Tudod legalább 20 ismerősöd vagy barátod szülinapját?:D
Sajnos ez szomorú de nem -.-" Rossz az ilyen jellegű memóriám.
7.      Szerinted melyik ország zászlaja a legszebb?:D
Az angoloké a legyszebb, de az olaszoké a kedvencem :D
8.     Idegesít, hogy folyton szmájlikat írok?:DD
Kicsit sem :D
9.     Egytől-egyig minden osztálytársadat szereted?
Hát nem igazán... egyikkel régebben volt nagyobb összetűzésem is.
10.  Jártál már külföldön?
Yep~ Sok helyen.
11.  Melyik a kedvenc blogod? :)
Erre nehéz lenne válaszolni, mert sok kedvencem van. De ha muszály akkor is 2-t tudok mondani, az egyik Kétié a másik a tied, Szaffi (akitől kaptam a díjat)


Akkor pedig jöjjön a 11 kérdés:

1.     Kedvenc film? (elcsépelt dolog tudom)
2.     Milyen természetfeletti lény lennél?
3.     Melyik az a szám, amit akárhányszor meghallgatsz nem unod meg?
4.     Milyen típusú könyveket olvasol leginkább?
5.     Szeretsz kreatívkodni? Ha igen, akkor miképpen?
6.     Multifunkciós zuhanyzótok van? (Ez egy hosszú történet)
7.     Hova utaztál legutóbb?
8.     Mi a kedvenc ételed? (Komolyan nem tudok kérdéseket írni)
9.     Régebben elnevezted a kedvenc plüssödet?
10. Mennyit szoktál gép előtt kockulni?
11. Ti hová szoktátok tenni a hajcsatotokat?

És végül a 11 személy akiknek szeretném továbbküldeni:
  1.  KatieCat
  2. GyilkosKoala~
  3.  D.L.L
  4. Kija
  5. Susie
  6.  New London
  7.  Vievin
  8. Zsálya
  9. Eilith
  10. Tinuviel
  11. (és neked is elküldeném, ha lehetne, de nem, ezért másnak adom a helyet) Rubinpikkely

    6 megjegyzés:

    1. Na akkor...

      1. Kedvenc film? (elcsépelt dolog tudom)
      Nem tudom, mindig új filmem van, mert mindig rájövök valami újra, ami eddig nem volt meg. Legutóbbi ilyen a Third Star *-*

      2. Milyen természetfeletti lény lennél?
      I dunno. Valószínűleg valami nyúl féle, vaagy jobbat tudok: Fuck, I'm Julnisse :B

      3. Melyik az a szám, amit akárhányszor meghallgatsz nem unod meg?
      What does rhe fox saaaay? xD Na jó, igazából a Guns N Roses - Sweet Child O'Mine vagy a Sabaton - Ruina Imperii-je.

      4. Milyen típusú könyveket olvasol leginkább?
      Krimit, vagy bűnügyi regényt. De elméletileg szinte mindenevő vagyok.

      5. Szeretsz kreatívkodni? Ha igen, akkor miképpen?
      Persze, nem véletlen volt az a sok művészettörténet fakt. A rajz kezd háttérbe szorulni, és fanficeken élek, szóval szerintem nem kell mit mondanom.

      6. Multifunkciós zuhanyzótok van? (Ez egy hosszú történet)
      Nekünk kollégiumi zuhanyzónk van, ami annyira fejlett, hogy érintős a hideg-meleg gomb és Kja indokolatlanul hozzá szokott érni a másikhoz xD

      7. Hova utaztál legutóbb?
      öö... Magyarországra.

      8. Mi a kedvenc ételed? (Komolyan nem tudok kérdéseket írni)
      a káposztás kocka cukorral. Nem, komolyan. Tényleg.

      9. Régebben elnevezted a kedvenc plüssödet?
      A mai napig. És @-nak hívják.

      10. Mennyit szoktál gép előtt kockulni?
      Nincs életem, főleg, hogy a tananyag fele gépre megy.

      11. Ti hová szoktátok tenni a hajcsatotokat?
      Rövid a hajam, nincs csatom.

      VálaszTörlés
    2. Szia!

      Igazából én is küldtem ám neked egy ugyan ilyet tegnap, csak szerintem nem láttad :) Viszont az a szabály, hogy nem lehet visszaküldeni, úgyhogy itt válaszolok. Remélem, nem sértelek meg, és nagyon köszönöm :)

      1. Kedvenc film? (elcsépelt dolog tudom) - Nowhere boy
      2. Milyen természetfeletti lény lennél? - Druida
      3. Melyik az a szám, amit akárhányszor meghallgatsz nem unod meg? - Beatles - You've got to hide your love away
      4. Milyen típusú könyveket olvasol leginkább? - lélektani drámát és romantikusat. Lehetőleg a kettőt keverve.
      5. Szeretsz kreatívkodni? Ha igen, akkor miképpen? - írásban :D
      6. Multifunkciós zuhanyzótok van? (Ez egy hosszú történet) - Ha az is, nem tudok róla.. (Mi az? :D )
      7. Hova utaztál legutóbb? - Haza (utazásnak minősül mert egy óráig tart.. ,,nagy utazás az életünk")
      8. Mi a kedvenc ételed? (Komolyan nem tudok kérdéseket írni) - Rizseshús, az istenek eledele :3
      9. Régebben elnevezted a kedvenc plüssödet? - Igen, mind a 25-öt.
      10. Mennyit szoktál gép előtt kockulni? - Napi 4-5 órát.
      11. Ti hová szoktátok tenni a hajcsatotokat? - Senkinek nincs a családban. Komolyan. Nálunk csak hajgumi van.

      VálaszTörlés
    3. Kész vagyok: http://ripstory.blogspot.hu/2013/09/meg-nem-erdemelt-dij.html
      Köszönöm, hogy megemlítettél! :)

      VálaszTörlés
    4. Nagyon köszönöm, hogy rám is gondoltál! Én is befejeztem a kérdéssort!˘˘ Éss nagyon irigy vagyok ám Franciaország miatt :D Nagyon jó szórakozást neked!

      VálaszTörlés
    5. Szia! Lehet, hogy nem ide kéne írnom, de benne lennél egy linkcserében? : )

      VálaszTörlés