2013. szeptember 7., szombat

Plüss barbár~

Sziasztok :D

Megint új barátosném 3 szavára íródott ez a kis Franada szösz :D Szerintem a cím magáért beszél xD

  • Cím: Plüss barbár
  • Páros: Franada
  • Szavak: maci, nyúl, malac

Francis szeretetteljesen cirógatta Kanada haját, mikor szemet szúrt neki az ágyban heverő kopottas maci plüss.
- Mathieu drágám, ez még meg van neked? - csodálkozott a francia.
- Igen megtartottam, baj? - motyogott a kérdezett.
- Nem dehogy, de az idő nagyon megviselte szegénykét. Nem veszünk helyette másikat? - ajánlotta fel. - Ezt meg talán kidobhat…
Kanada ülőhelyzetbe tornázta magát, majd kikapta az emlegetett tárgyat a francia kezéből. Amikor tisztes távolságba húzódott, végre megszólalt.
- Nem, nem és nem - mondta a tőle lehető leghatározottabb hangon. - Nem hagyom, hogy kidobd Mackó úrt!
- Jól van mon cher, nyugodj meg. Nem nyúlok hozzá, de vehetnénk egy másik plüsst is, hogy ne legyen egyedül. Mondjuk egy nyuszit, vagy malacot - magyarázta Franciaország. - Gyere feküdj ide vissza. - Megpaskolta a térdeit.
- Nem kell nekem semmi más - motyogta és közelebb húzódott a franciához, amikor már nem érezte veszélyben régi barátját. Fejét Francis ölébe hajtotta, majd szorosan magához ölelte a nyúzott macit. Mikor megérezte a francia hatalmas
kezét a fején, meleg borzongás járta végig testét. Franciaország végigsimogatta a kanadai testének minden porcikáját megnyugtatásképp. Amikor meghallotta az egyenletes lélegzést és szuszogást, befejezte.
- Tényleg ennyit jelent neked, mon cher? - suttogta inkább már magának, nem várva válaszra.
- Természetes, hogy fontos. - A francia meglepetten nézett le az ölében fekvőre. - Hiszen ez volt az első ajándékod nekem - motyogta.

- Komolyan, hogy lehetsz még ennél is aranyosabb? - mondta Franciaország, majd Kanada hajába csókolt.

Ui: Megyek szeptember végén Párizsba, úgyhogy tiszta hepi vagyok :D
 (~ ̄▽ ̄)~

9 megjegyzés:

  1. Ez asd*------* Hogy tudsz ilyen cuki Franadát írni?? XD Adjak megint 3-mat? :D xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Adjál xD Szerintem is aranyosak lettek (nem akarom magam fényezni, csak a péringet)

      Törlés
    2. Hm... *gondolkodik*
      Legyen: szemöldökcsipesz
      háj
      rák
      Most nem tom, hogy jött össze xD

      Törlés
    3. Ez kész, röhögőgörcsöt kaptam xDD

      Törlés
    4. Because, these words are funny! xD
      Amúgy meg az a vicces amit kitaláltam rá x'D

      Törlés
  2. Jaaaj, de imádom őket <333 Kanada, de fárasztó vagy, lelkem, de azér szeretlek xD ,,Nem hagyom, hogy kidobd Mackó úrt!" - mint valami ötéves. XDD Kész, szakadok nagyon.
    Most én is úgy írnék velük, de abból mindig angst lesz (igen, Franada angst - ufo vagyok, tudom) úgyhogy inkább nem rontom el a saját jókedvemet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát Kanadánk szereti Mackó urat xD Köszönöm szépen, az ilyen hozzászólások feldobják a napomat :D

      Törlés