2013. szeptember 7., szombat

Műveszekedés~

Megint sziasztok :D

Csak gondoltam ezt az egyet még ma kiteszem :D

  • Cím: Műveszekedés
  • Péring: UsUk
  • Szavak: szemöldökcsipesz, háj, rák

- Figyelj Amerika, senkinek se mondhatjuk el, hogy együtt vagyunk, értetted? - kötötte a lelkére Anglia. - Főleg nem annak a borvedelőnek nem.
- It’s okay, megértettem. Ne pörögj már rajta ennyit - legyintett Alfred. - Csak a szokásos, igaz?
- Yes - sóhajtott. - Miért érzem, hogy rossz vége lesz ennek?
Benyitottak a terembe, ahol már mindenki csak rájuk várt. Arthur helyet foglalt, Amerika pedig megnyitotta a gyűlést. Néhány perc múlva kezdődött a veszekedés, habár ez most szándékos volt.
- Iggy, nem gondoltál arra, hogy egy szemöldökcsipesz hasznodra lehetne? Hasznos találmány - cukkolta Amerika.
- Mit képzelsz, te kis…! Inkább a hájaiddal foglalkozz! - vágott vissza Anglia.
- Nem gondoltál arra, hogy kivizsgáltasd a bozontot a homlokodon? Lehet, hogy már külön életet él - folytatta a kékszemű.
- A zsírleszívás eddig mindenkinek bevált!
- Miért nem főzöl nekem valamit? Az ám a tuti fogyókúra!
- Mit képzelsz magadról, ha?! - kiabálta a sírás határán lévő angol.
A többiek nyugodtan figyelték őket.
- Szerintem együtt vannak - vágta rá Franciaország.
- Tuti, aru - értett egyet Kína.
- Da.
Anglia megelégelte az egészet. Könnyezve rohant ki a teremből, egy aggódó Amerikával a nyomában.
- Megmondtam - sóhajtott a francia.
Anglia lekuporodott az egyik sarokba, majd szipogva nézett fel a felé tornyosuló árnyékra.
- Sorry, talán túlléptem a határt.
- Semmi baj, én kértelek erre. - Keserűen felkacagott. - Csak túl jól játszottad a szereped.
- Tényleg sajnálom - vágta rá az amerikai.
Felhúzta az angolt a földről, homlokon csókolta, majd szorosan magához ölelte. Anglia boldogan simult az amerikaihoz.
- Együnk rákot vacsorára - ajánlotta fel Anglia.
- Személy szerint én inkább ennék étteremben. Mit szólsz? - Belenézett a smaragdzöld szempárba. Mindig elmerül bennük, hiszen úgy csillognak, mint egy pár ékkő.
- Perfect. - Visszabújt Alfred melengető karjai közé. Cserébe kapott egy csókot, az ajkaira.

10 megjegyzés:

  1. Imádom a gyűléses jelenteket, mindig abból jönnek ki a legviccesebb szituk. Amúgy ma este már kétszer megöltél, de nagyon jól szórakozom X"D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hidd el én is~ Ezek ketten megállíthatatlanok, ha veszekedésről van szó :D
      A gépemen most találtam sok jó UsUk-s képet, úgyhogy sok lesz velük, na meg Spamano, az is kéne már :D

      Törlés
    2. Ja, és most láttam, hogy említetted, igen, küldj nekem is légyszi hármat ^^

      Törlés
    3. Remélem nem baj, ha ide írom~
      Legyen: eső, paradicsom, vágyálom
      Remélem sikerül kihozni belőle valamit :D

      Törlés
  2. Nah ez asd megint *-* Engem minden UsUkkal ki lehet nyírni~ És tök jó dolgot hoztál ki ezekből a szavakból... XD :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondtam, hogy vicces lesz xD És köszönöm :D Sok sikert az én szavaimhoz :D

      Törlés
    2. Oh~ Még ötletem sincs, de majd lesz :D ;)

      Törlés
  3. Jézusom, ez a két hülye, csak nekik juthat ilyesmi eszükbe. x"D Ez a szösz egyszerre volt édes és vicces, szóval most itt ülök a megírandó kiselőadáshegy fölött és nem bírom abbahagyni a vigyorgást. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg amiatt vigyorgok, hogy írtál. Köszönöm szépen :D

      Törlés