2014. április 21., hétfő

Új fandom~

Sziasztok~
Na igen egy új fandom következik, név szerint a Tiger&Bunny~ Annyir menő ez az anime és annyira megtetszett, hogy muszáj volt írnom hozzá valamit~
Egy nagyon rövid kis szöszre sikerült, ami nem sokkal több, mint 100 szó~
Jó olvasást kívánok~

Kóstolás

A reggeli napfény lustán szökött be a redőny vékony csíkjai között, a sötét tincseket arany barnára festve, és az ágyban fekvőt ébredezésre kényszerítve, bár nem csak emiatt nyitotta ki borostyánszín szemeit. Orrát pirított rizs illata csapta meg. Elkezdett tapogatózni az ágyon, és mikor megtalálta, felnyalábolta a keresett nyulat, majd szemét dörzsölgetve kimászott az étkezőbe és lehuppant a székre. A szőke mosolyogva megrázta fejét és tálalta a reggelit egy apró csók kíséretében.
- Mint egy nagy gyerek - bökött a Kotetsu kezében tartott rózsaszín plüssnyúlra.
- Nem vagyok gyerek, én érett felnőtt vagyok. Bunny, tisztelned kéne az idősebbeket. - Eszik egy falatot a rizsből és rámosolyog. - Hogy-hogy pirított rizs?
- Megmondtam, hogy rengeteget gyakoroltam, hogy aztán megkóstolhasd - mondja enyhe pírral arcán.

- Nagyon finom lett - bátorító mosolyt küldött felé, és elkezdte elfogyasztani a többit is, ami miatt nem láthatta a szőke szeretetteljes mosolyát és a tekintetében csillogó mérhetetlen tiszteletet és hálát, amivel ránézett.

2 megjegyzés:

  1. Úristen~ Még így is, hogy nem láttam tiszta cuki. Meg japán. A japánok megvannak áldva a pirított rizzsel. Lol. xDD Szóval az a lényeg, hogy nagyon aranyos lett :3 <3

    VálaszTörlés