2014. április 13., vasárnap

Egy éves a blog~

Na igen megéltem azt is, hogy egy éves lett a blog~
Szeretném megköszönni sok embernek a támogatást, itt a blogon és bárhol máshol is, szóval kösz mindenkinek. Az oldal ez alatt az idő alatt elérte a 3745 látogatót és a 12 követőt~ Én pedig ezzel együtt 39 bejegyzéssel kedveskedtem nektek, ami lehet kicsit kevés de majd belehúzok ^^
Na de hogy ne csak statisztikáról beszéljek, ezért ajándékba hoztam meglepit is :3 És ez a meglepi egy Hetalia doujinshi, amit sajnos le kell töltenetek mert másképp nem tudom megoldani ^^" Egy kis rövid Spamano doujinshi amit még talán fél éve fordtottam le és szerkesztettem~ Jó szórakozást hozzá~
Letöltés

3 megjegyzés:

  1. Ó, boldog szülinapot a blogondnak ^^ Remélem még jó sokat meg fog érni. :)

    VálaszTörlés
  2. Szio :) Nagyon örülök, hogy rád találtam! A fanfiction-os okdalon már elkaptalak, de gondoltam ide is írok, hisz ez így a profilomról van :D
    Nyhaaa annyira tetszik a stílusod!!!

    VálaszTörlés