2013. április 17., szerda

Tervek

Sziasztok!~~



Gondoltam vázolom a terveimet (tervemet):
·        Először is, most egy Franada ficen dolgozom, amiben amúgy több páros is van emlíve, de nem ez a lényeg. Gakuen Hetáliás fic lesz. A címe pedig Canadian Marionette. Matthew kap egy húgot is, akit Sophienak hívnak. (Egyet kell értenem azokkal, akik azt mondják, hogy ha írnak Franadás ficet, akkor Kanadát sokszor bántják) Szegény Matt, nálam sincs egyszerű élete. Ja és a történet arról kapta a nevét, amit épp hallgattam. (http://www.youtube.com/watch?v=dnDYocrjQQU&list=LL8htneYEeWMXJHTYWf2AgOw)
·        Azután szerintem jövök egy PruHun szösszel. Akartam SuFinest is de rájöttem, hogy az nem menne.
·        Ezen kívül, van még egy ötlet a fejemben, de az még titok.
Most ennyi dolog jutott az eszembe. A Canadian Marionette-ből legkésőbb pénteken hozom az első részt.

Minna, pastaaaa~~~~



3 megjegyzés:

  1. ASDASD~ Írjál Franadát, nagyon várom *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És dat moment, mikor rájövök, hogy Panic! At The Discot linkeltél be~ Ó ember, bírni foglak :D

      Törlés
    2. Amúgy csak mellékesen A Panic! At The Disconak az énekesét nemrég rajzoltam le. Fel is raktam deviantartra.

      Törlés