2013. április 28., vasárnap

I'm an ill hero!

Hello everybody, I'm a Hero!

Na, persze. Beteg vagyok. Szerintem torokgyulladás, ezért lehetséges a félrebeszélés. Azon gondolkodom, hogy teljesen meghülyültem, ha tegnap álmomban fejenállást csináltam és a tesitanárom helyett Ludwig ordibált velem, hogy ez nem jó és hogy miért nem tudom megcsinálni. Ijesztő volt. Pedig a tesitanárom jó fej. Végigoltja néha az egész osztályt. Na mindegy a lényeg, hogy nem megy nekem a tesi. Félek a holnapi első órától.
  • A lényeg, hogy hoztam egy szöszt. Most megnézhetjük, hogy milyenek Iggyék a strandon. Megmondom őszintén, hogy az összecsukható szék ötlete onnan jött, hogy mi is vittünk egyet magunkkal, csak hát nem használtuk. Hiába cipeltem =.=". Mit is mondjak erről a szöszről? Nem is tudom.(Nem tud gondolkodni) Köszönet a részért a Word szinonimaszótárának. Nélküled nem ment volna. Még egy dolog. A kövi strandos rész Kétinek megy a sok segítségéért cserébe.
    Jó olvasást! és Good night for everybody, I'm an ill hero! (Ami megint nem igaz, az orvos előtt egy pszichológushoz megyek)
  • Ja és Kétinek küldenék egy számot(meg mindenkinek, aki olvassa): Hurricane Remélem megadja szöszhöz a hangulatot!

1 megjegyzés:

  1. Hohóóó, jobbulj~ Én csak szimpla vizsgaidőszak-undoritisz szindrómában szenvedek xD
    Aranyos szösz lett, csak annyi megjegyzésnek, hogy a számokat szerintem írd ki betűvel, sokkal jobban olvasatja magát x3 :D
    Amúgy azt tudtad, hogy Anglia nem tud úszni? xD
    Ésacjfknkfkobnlkj~ Az egyetlen szám, amit ismerek tőlük, de ezt imádom~ <3 Készülget rá egy songfic UsUkékkal~
    Hajrá a folytatással~

    VálaszTörlés