2013. április 27., szombat

Strandolás Hetalia módra




Sziasztok!

Hoztam nektek egy kis szöszt, aminek több része lesz. A lényeg, hogy Hetáliás párocskáink elmennek egy strandra és hát, ez mindenkinél másképp zajlik. Először megtekinthetjük, hogyan viselkedik első párocskánk. 
Az ihlet onnan jött, hogy ma voltunk Demjénben a strandon
Megláttam a csúszdát, ami zöld, fehér, pirosra volt festve. Akkor jött ez az őrült ötlet. Ja meg Union Jack-es strandkendőm volt.
Azért Spamano az első, mert olaszt kezdtem el tanulni, ezért hát ezzel kezdem.

Remélem tetszeni fog!
Buonasera!

2 megjegyzés:

  1. Benvenuti :D Ha már olasz x3

    Az ötlet tök aranyos, és Spamanóék meg lehetetlenül édesek tudnak lenni, Romanóban meg az a vicces, hogy olyan szinten tsundere, hogy szerintem még ő sem tudja, miért utálja a világot, csak csinálja xD
    Annyi megjegyzésem lenne, hogy nyugodtan bővítsd a mondataidat, mert a tőmondatok, amiket jobbára használsz, megakasztják az olvasást. Persze, azoknak is van szerepük, de nyugodtan vond össze őket, szerintem bonyolult nem lesz tőle, és az kicsit jobban egyben tartja az egész történetet :D
    Várom a folytatást, sok sikert hozzá!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi megint a tanácsot. És szerintem is nagyon aranyosak =D

      Törlés