2014. január 6., hétfő

Végre QAQ

Na na emlékezik még rám valaki?

Gondolom senki xD De itt vagyok és nem nem haltam még ki, de kezdek afelé hajolni... De kitartást magamnak xD Megpróbálok aktívabb lenni és több ficet írni csak gyere ihlet keblemre és akkor boldog leszek xD Na de elég a szócséplésből, mindenkinek szeretettel küldöm ezt a Prumano ficet <3 És igen most  ez az aktuális kedvenc párosom ^^
Szóval mindenkinek Boldog Karácsonyt és B.U.É.K így utólag is xD Mindenkinek nagy ölelést \(*7*)/


Ébredés

A napsugarak hirtelen robbantak be, megtöltve a szobát fénnyel, ahogy Poroszország kihúzta a függönyöket. Az ágyban fekvő morogva fordult egyet, tüntetőképp a világosság ellen. Nem volt még kedve felkelni, az alvásért bármit odaadott volna. Pontosabban régebben… Mára talált valamit, ami annál is fontosabbnak bizonyult. És az a valami épp bekúszott mellé az ágyba átölelve őt hátulról és a nyakába szuszogott. Romano elégedetlenül felmorrant.
- Szállj le rólam, albínó barom.
A porosz csak kuncogott, szemei játékosan villantak, majd ujjai pólója alá kúsztak, és csípője két oldalánál elkezdte csiklandozni.
- Hé, neheheh… idióta, neh! Ez fáháháháj - kacagott hangosan, szinte levegővétel nélkül. Végül percek múlva Poroszország elengedett és gyorsan kiugrott az ágyból, mielőtt az ideges olasz elkaphatná, de az gyorsabb volt és keze után nyúlva visszarántotta, és azokat leszorítva fölé mászott.
- Na mi az már így nem is vicces, igaz…? - az olasz arcára perverz vigyor kúszott, szemében vad csillogást fedezett fel a porosz, ami megrémítette, mégis felizgatta.
Lovino lehajolt és végigcsókolt nyakán, majd végignyalt kulcscsontján, aztán megtámaszkodva a másik mellkasán a karmazsinvörös szemekbe nézett, mire elpirult. A porosz gyengéd mosollyal arcán felhajolt, hogy csókot nyomhasson a dél olasz ajkaira. Romano visszabújt a takaró alá, hogy eltakarja a pírt az arcán.
- Csinálj reggelit, vagy nagyon megbánod… - morogta a paplan alól.

A Gilbert csak kuncogott ezen, majd kiszállva az ágyból, elindult a konyha felé, hogy teljesítse kedvese kérését.

4 megjegyzés:

  1. Jaj, de cukik *-* és én nem feledkeztem meg rólad x3 xD

    VálaszTörlés
  2. Tied a 100. hozzászólás *-* Szóval kaphatsz ajándékot ^^ És köszi hogy írtál

    VálaszTörlés
  3. Igaz már facen elmondtam mindent, de gondoltam ide is leírom. Nagyon édes ^^ Valszeg soha nem lesz a kedvenc párosom, de szívesen olvasnék róluk többet is. És azt is mondtam már, de nagyon tetszett, hogy nem ilyen ártatlanka fluffy párosnak ábrázoltad őket, ez a kis vadulás sokkal jobban illik hozzájuk :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen mindenképp ^^ És sajnos most megint hullámvölgybe kerültem vagyis még nem másztam ki belőle, mivel nem tudok többet írni oAo nem jut egyszerűen semmi se az eszembe

      Törlés