2013. november 11., hétfő

Régi Díj ^^


Sziaztok ^^

Igen, nagyon szégyellem magam, amiért nem tettem már ki, csak hát megfeledkeztem róla, de köszönöm a díjat Dianának ^^


Na először is a 11 dolog, ami már senkit se érdekel ^^
  1. Rájöttem, hogy érzelmileg meglehetősen labilis vagyok xD 
  2. Szeretnék eljutni Dél-Olaszországba :3
  3. A rockzene megnyugtat, főleg a Skillet és Breaking Benjamin ^^
  4. szám szerintem vagy 10 ötlet van a fejemben, ebből 2 saját a  maradék Hetáliás, csak egyik se akarja, hogy megírjam... *sóhajt*
  5. Ööö...hát ez nem feltétlenül velem kapcsolatos, de tudnotok kell, hogy nálunk minden ünnep, főleg a születésnap, olyan, mint egy Stand-up comedy xD
  6. a kedvenc számom a 14 ^^
  7. van egy lovam :D (szerintem ez már volt...sebaj)
  8. 2. családomnak számít a színes ceruza és filcgyűjteményem.
  9. Szeretek nagyon olvasni, bár mostanában ezt is elhanyagoltam
  10. A feledékenységem már az elviselhetetlenség határait súrolja -.- Ennyire nehéz észben tartanom valamit?
  11. Tudok búvárkodni már 12 éves korom óta ^^
És a 11 kérdésre a válasz ^^:
  1. Pesszimizmus vagy optimizmus?Hát én mindig is optimistának képzeltem magam ^^ Mostanáig...
  2. Melyik a kedvenc fandomod?Hetalia mindenképp ^^
  3. Kedvenc évszak? Miért?A nyarat nagyon szeretem, mivel akkor tudok búvárkodni, hiszen akkor megyünk nyaralni^^
  4. Papírra szeretsz írni, vagy inkább gépelsz?Amilyen lusta vagyok, inkább gépelek, de papírra írni is szeretek :D
  5. Mennyire vagy babonás? Vannak szerencsehozó mütyürjeid?Nem igazán vagyok babonás, csak egy macim, van amit akkor veszek elő, ha sírok, hogy megnyugtasson
  6. Melyik nyelv a kedvenced?Az olasz a kedvencem és mögötte a francia :3
  7. Hogy állsz a versekkel? Ha szereted őket, inkább magyar vagy külföldi költőktől olvasol?Nem sok verset olvastam, így ez ügyben nem igazán tudok nyilatkozni
  8. Mit gondolsz a kötelező olvasmányokról? Felesleges vagy hasznos feladni őket?Szerintem nincs baj velük, bár egy-kettővel én is megszenvedtem... De azért válogathatnának jobban is -.-
  9. Ki a kedvenc meseíród (ha nincs, akkor íród)? La Fontaine
  10. Szoktad festeni a körmöd?Nem igazán, de legutóbb lila volt ^^
  11. Hová utaztál legutóbb?Legutóbb apáékhoz utaztam Nagykovácsiba xD
Egyszer már elküldtem mindenkinek, akinek akartam, ezért most a kérdéseket is kihagyom, ha nem haragszotok ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése