2013. június 2., vasárnap

Suprise~


Ciao~


Mostanában nagyon elfoglalt vagyok (HetaOnit játszok) ezért most csak egy szöszt hoztam, egy GerItásat. Úgy döntöttem, hogy egyenlőre csak ide töltöm fel, Fanfiction.net-re majd csak később Na elég a sok rizsából. Nézzük inkább mit ügyködik a mi kis Itánk:


Olaszország beszökött Németország lakásába a porosztól kapott kulccsal. Megpróbálta meglepni a németet, habár az először úgyis ideges lesz. Tudta, hogy van elég ideje, mert sokáig tart a világtalálkozó, amiről ellógott. Nyugodtan kezdett el takarítani a már így is szinte tökéletesen tiszta lakásban.
Németország fáradtan próbálta belehelyezni a kulcsot a zárba, sikertelenül. Talán a porosz benne hagyta volna az övét a zár másik oldalában? Ludwig nekidőlt az ajtónak, hogy elgondolkozzon a lehetőségein, amikor az ajtó nyikorgó hanggal nyílt ki. A szőkét reflexei mentették meg attól, hogy bebucskázzon a nappali közepére. Vajon, miért volt nyitva az ajtó és miért nem volt a kulcs kivéve a zárból? Gilbert nem lehetett ennyire szétszórt. Végülis most már mindegy. Túl fáradt volt bármihez is. Nagyot ásított. Hosszúra nyúlt ez a megbeszélés.
A német elindult a szobája felé, amikor furcsa csörömpölő hangot hallott a konyhában. Németország bebiztosított fegyverrel rontott be és az ismeretlen homlokára szegezte a pisztolyt.
- Váá, ne ölj meg Németország! Bármit megteszek, csak ne ÖLJ MEG! - pánikolt Olaszország fehér zászlót lengetve.
- Ó, hogy csak te vagy az - sóhajtott. - Várjunk csak. Olaszország, mi a fészkes fenét keresel TE a házamban! - ordította.
- Én… cs…csak meglepit készítettem neked - szipogta az olasz, amitől a német azonnal megenyhült.
- Jól van, jól van. Nincs semmi baj és köszönöm - csitította.
- Kitakarítottam, de nem pakoltam el a cuccaidat és vacsorát készítettem - sorolta fel Feliciano.
- Akkor együk meg, mielőtt kihűl.
Leültek és elfogyasztották a tésztát, amit Olaszország főzött és semmiségekről beszélgettek.
- Miért akartál ennyire meglepetést, Feliciano? - érdeklődte a német.
- Mert… hát - sütötte le a szemét a másik.
- Feliciano?
- Azért tettem, mert - sóhajtott - meg akartam hálálni valahogy a sok segítséget, védelmet és türelmet - magyarázta Olaszország.
- Feliciano…
- Haragszol még rám, Lud? - kérdezte miközben óvatosan a németre emelte tekintetét.
- Nem - mondta Németország elpirulva.
Befejezték a finom vacsorát és elkezdtek mosogatni, amikor a szőke ország súgott valamit az olasz fülébe.
- Tényleg így gondolod? - ugrott a német nyakába a felvidult Olaszország és nyomott egy csókot a homlokára.
A másik csak bólintott, megszólalni már képtelen volt zavarában.


Ui: Azt, hogy Németország mit súgott Ita fülébe, mindenkinek a saját fantáziájára bízom.

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Mostanában direkt keresem a Hetás blogokat, mivel én még csak nemrég kezdtem el alkotni a fandomban, és hát van még mit tanulnom - most találtam rá a tiedre. Elolvstam már néhány korábbi írásodat is, de úgy gondoltam, ide írok, mert eddig ez tetszett a legjobban. Irreálisan imádom a GerIta párost, eddig szinte még csak velük írtam, meg végignéztem az összes létező fanvideót. :D Ez a szösz nagyon aranyos volt, és annyira ők voltak. Ès a vége.. azt nagyon jól kitaláltad. Szerintem valami olyasmit mondott neki, hogy jó ha itt van és nem az üres lakásba kell hazajönnie ^^

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, hogy írtál, feldobta a napomat :D Remélem találst még kedvedre való hetás ficet nálam x3 (megsúgom, hogy a kövi strandos ficet GerItának szánom x3

    VálaszTörlés